خبرهای داغ:
دامغان_ استاندار سمنان مسئولان را پرچمداران جهاد تبیین دانست و گفت: منش دولت سیزدهم در یاری رساندن و کار برای مردم به تاسی از روش و منش شهید رجایی است. 
کد خبر: ۹۵۳۵۸۱۱
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان همزمان با هفته دولت در آیین افتتاحیه طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی شایسته بهترین خدمت ها هستند، گفت: منش دولت سیزدهم به تاسی از منش و روش شهید رجایی، کار برای مردم، حل مشکلات و تلاش برای جلب رضایت و تکریم آنان است.

استاندار سمنان بیان کرد: اکنون نظام جمهوری اسلامی در سطح منطقه و جهان در اوج عزت قرار دارد و کسب دستاوردهای ارزشمند در عرصه‌های متخلف را مدیون معمار کبیر انقلاب و شهدای سرافراز کشور هستیم.

وی در ادامه افزود: کسب رشد اقتصادی، راه‌اندازی مجدد ١٢٧ واحد راکد و ایجاد سه هزار فرصت شغلی، تحقق شعار سال، افزایش ٣٣ درصدی صادرات محصولات استان، کاهش نرخ بیکاری به کمتر از ۶ درصد و جذب مازاد اعتبارات در سفر رئیس جمهور به استان، برخی از دستاوردها است.

هاشمی با بیان این موضوع که مدیران و مسئولان پرچمداران جهاد تبیین هستند و در امیدآفرینی و ارتقا سرمایه اجتماعی نقش موثری دارند، بیان کرد: از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت سال جاری اتفاقات نیکی در استان سمنان رخ داده و در شرایط موجود حفظ کارگران از جذب نیروی جدید اهمیت بیشتری دارد. 

استاندار سمنان در ادامه بیان کرد: مردم استان باید بدانند که اولین نیروگاه خورشیدی در شهرستان دامغان به بهره برداری رسیده است و این بهره‌برداری از پروژه‌ها نباید محدود به دهه فجر، هفته دولت و مناسبت‌های این چنین باشد.

هاشمی با اشاره به کسب دستاوردهای ارزنده توسط دولت سیزدهم در استان سمنان خاطر نشان کرد: کسب رتبه سوم پرداخت تسهیلات ازدواج در کشور، پیگیری ويژه پروژه‌های تامین آب و مدیریت تنش آب در تابستان، اجرای بالغ بر ١۶ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، هزینه‌کرد بالغ بر ۶٠ میلیارد تومانی در حوزه عشایری از جمله این دستاوردها می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها